fb
Powiadomienie o dostępności Otrzymasz od nas maila, jak tylko produkt będzie ponownie dostępny.
Email Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do innych celów, niż do wysłania wiadomości o dostępności produktu.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zamówienia z produktami, które mamy na stanie wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych. Zamówienia z produktami „na zamówienie” wysyłamy w ciągu kilku – kilkunastu dni roboczych. Informacja o terminie realizacji znajduje się podczas składania zamówienia.
Przykład: zamówienie złożone i opłacone 10.11.2023r. z terminem realizacji do 10 dni roboczych, będzie wysłane do 24.11.2023r.

Co oznacza informacja „produkt na zamówienie”?

Taka informacja widnieje przy konkretnym produkcie i oznacza, że produktu nie mamy na stanie – szyjemy go dopiero po otrzymaniu opłaconego zamówienia. Czas realizacji takiego produktu widnieje podczas składania zamówienia, a także w mailu potwierdzającym zamówienie.

Czy mogę zwrócić produkt „na zamówienie”?

Tak – produkty oznaczone „na zamówienie” podlegają zwrotowi na standardowych warunkach określonych w regulaminie. Wyjątkiem są jedynie produkty, których nie mamy w ofercie i które szyjemy na specjalną prośbę klienta, np. pościel w niestandardowym rozmiarze, zmiana koloru weluru w otulaczu, plakaty, tapety.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. Szczegóły zwrotu dostępne w zakładce Zwroty.

Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Tak. W przypadku chęci wymiany produktu skontaktuj się z nami mailowo.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i wysłane. Zamówienie, do którego dodana została przesyłka, nie może być anulowane.

Zapisałam się do newslettera, ale nie otrzymałam maila z kodem rabatowym. Co zrobić?

Napisz do nas maila – sprawdzimy, dlaczego Twój kod nie dotarł.

Złożyłam zamówienie, ale nie otrzymałam potwierdzenia na maila. Dlaczego?

Zdarza się, że poczty zewnętrzne, np. gmail. onet, blokują wiadomości od nas lub dodają je do folderu spam. Jeśli nie otrzymałaś potwierdzenie złożenia zamówienia, napisz do nas maila.

Czy mogę prać zakupione produkty, jak otulacz, kokon?

Jak najbardziej. Szczegóły dotyczące dbania o produkty amumu znajdziesz TUTAJ.

Brak produktów w koszyku.