fb
Powiadomienie o dostępności Otrzymasz od nas maila, jak tylko produkt będzie ponownie dostępny.
Email Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do innych celów, niż do wysłania wiadomości o dostępności produktu.

ZWROTY I WYMIANA

Kupując produkty na stronie www.amumu.pl mają Państwo możliwość zwrotu lub wymiany zamówionych towarów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Chcąc zwrócić/wymienić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz wraz z towarem na adres:

  • AMUMU
  • Ul. Racławicka 67
  • 60-302 Poznań

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być kompletny, zawierać wszystkie otrzymane gratisy, bezpiecznie zapakowany na czas transportu.

W przypadku życzenia zwrotu towaru, zwrócimy należność za zamówienie, wraz z kosztami dostarczenia Zamówienia do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego w Zamówieniu przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep. Kosz opłaty za przesyłkę, poniesiony podczas składania zamówienia, jest zwracany, jeśli Klient zwraca zamówienie w całości), z użyciem tej samej metody, jaka wybrana została do opłacenia zamówienia najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu.

W przypadku wymiany towaru, wymienimy zwracany towar na produkty wskazane w formularzu (pod warunkiem ich dostępności).

Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Produkty na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom. Są to:

  • Tapety,
  • Plakaty,
  • Karty podarunkowe,
  • Naklejki ścienne,
  • Środki czystości.

REKLAMACJE

Staramy się, aby każdy nasz produkt był profesjonalnie wykonany, pozbawiony wad. Jeśli produkt nie spełni Waszych oczekiwań, macie prawo do reklamacji.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcecie zareklamować, na adres:

  • AMUMU
  • Ul. Racławicka 67
  • 60-302 Poznań

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O decyzji poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Szczegółowe informacje odnośnie reklamacji i zwrotów znajdują się w Regulaminie

WAŻNE!

Od 1.08.2021 roku nie wystawiamy paragonów do zamówień składanych przez sklep internetowy. Dowodem zakupu jest więc potwierdzenie mailowe złożenia i opłacenia zamówienia lub potwierdzenie przelewu z konta bankowego.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych z opcją płatności przy odbiorze oraz do paczkomatów.

Brak produktów w koszyku.