fb
Powiadomienie o dostępności Otrzymasz od nas maila, jak tylko produkt będzie ponownie dostępny.
Email Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do innych celów, niż do wysłania wiadomości o dostępności produktu.

ZWROTY I WYMIANA

Kupując produkty na stronie www.amumu.pl mają Państwo możliwość zwrotu lub wymiany zamówionych towarów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Chcąc zwrócić/wymienić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu i wymiany z paragonem lub fakturą oraz towarem na adres:

  • AMUMU
  • Ul. Racławicka 67
  • 60-302 Poznań

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być kompletny, zawierać wszystkie otrzymane gratisy, bezpiecznie zapakowany na czas transportu.

W przypadku życzenia zwrotu towaru, zwrócimy należność za zamówienie, wraz z kosztami dostarczenia Zamówienia do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego w Zamówieniu przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep. Kosz opłaty za przesyłkę, poniesiony podczas składania zamówienia, jest zwracany, jeśli Klient zwraca zamówienie w całości), z użyciem tej samej metody, jaka wybrana została do opłacenia zamówienia najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu.

W przypadku wymiany towaru, wymienimy zwracany towar na produkty wskazane w formularzu (pod warunkiem ich dostępności).

Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Produkty na indywidualne zamówienie, w tym tapety, nie podlegają zwrotom.

REKLAMACJE

Staramy się, aby każdy nasz produkt był profesjonalnie wykonany, pozbawiony wad. Jeśli produkt nie spełni Waszych oczekiwań, macie prawo do reklamacji.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcecie zareklamować, na adres:

  • AMUMU
  • Ul. Racławicka 67
  • 60-302 Poznań

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O decyzji poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Szczegółowe informacje odnośnie reklamacji i zwrotów znajdują się w Regulaminie

WAŻNE!

Od 1.08.2021 roku nie wystawiamy paragonów do zamówień składanych przez sklep internetowy. Dowodem zakupu jest więc potwierdzenie mailowe złożenia i opłacenia zamówienia lub potwierdzenie przelewu z konta bankowego.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych z opcją płatności przy odbiorze oraz do paczkomatów.

Brak produktów w koszyku.