Powiadomienie o dostępności Otrzymasz od nas maila, jak tylko produkt będzie ponownie dostępny.
Email Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do innych celów, niż do wysłania wiadomości o dostępności produktu.

Wymiana, zwroty, reklamacje


ZWROTY I WYMIANA


Kupując produkty na stronie www.amumu.pl mają Państwo możliwość zwrotu lub wymiany zamówionych towarów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Chcąc zwrócić/wymienić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu i wymiany z paragonem lub fakturą oraz towarem na adres:

  • Ilantris Kamila Dudojć
  • Ul. Westerplatte 44a/2
  • 75-642 Koszalin

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być kompletny, z dołączonym oryginalnym opakowaniem, metkami i zawieszkami, bezpiecznie zapakowany na czas transportu.

W przypadku życzenia zwrotu towaru, zwrócimy należność za zamówienie, wraz z kosztami dostarczenia Zamówienia do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego w Zamówieniu przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), na wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu.

W przypadku wymiany towaru, wymienimy zwracany towar na produkty wskazane w formularzu (pod warunkiem ich dostępności).

Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Produkty na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.


Formularz zwrotu/wymiany towaru

REKLAMACJE


Staramy się, aby każdy nasz produkt był profesjonalnie wykonany, pozbawiony wad. Jeśli produkt nie spełni Waszych oczekiwań, macie prawo do reklamacji.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcecie zareklamować, na adres:

  • Ilantris Kamila Dudojć
  • Ul. Westerplatte 44a/2
  • 75-642 Koszalin

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O decyzji poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Szczegółowe informacje odnośnie reklamacji i zwrotów znajdują się w Regulaminie


Formularz reklamacji

PRZERWA ŚWIĄTECZNA 21.12-02.01! Zamówienia złożone po 13.12 zostaną zrealizowane po nowym roku. Zamknij

//]]>