Sklepu Internetowego amumu.pl
obowiฤ zujฤ cy od 01.01.2024 r.
ยง 1. DEFINICJE
Uลผyte w treลci niniejszego Regulaminu okreลlenia oznaczajฤ :
- โDostawcaโ โ podmiot ลwiadczฤ cy profesjonalne usลugi transportowe zajmujฤ cy siฤ dostawฤ zamรณwionych przez Klienta ze Sklepu towarรณw.
- โKlientโ โ osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadajฤ ca osobowoลci prawnej, na rzecz ktรณrej mogฤ byฤ ลwiadczone usลugi drogฤ elektronicznฤ lub z ktรณrฤ moลผe zostaฤ zawarta umowa sprzedaลผy.
- โKonsumentโ โ osoba fizyczna dokonujฤ ca z przedsiฤbiorcฤ (np. Usลugodawcฤ ) czynnoลci prawnej niezwiฤ zanej bezpoลrednio z jej dziaลalnoลciฤ gospodarczฤ lub zawodowฤ .
- โKontoโ โ uruchomiony w Witrynie przez Usลugodawcฤ na podstawie dokonanej przez Klienta rejestracji i zawartej przez Klienta z Usลugodawcฤ umowy o ลwiadczenie usลug drogฤ elektronicznฤ panel, ktรณry przypisany jest indywidualnie do Klienta.
- โPrzedsiฤbiorcaโ โ osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebฤdฤ ca osobฤ prawnฤ , ktรณrej ustawa przyznaje zdolnoลฤ prawnฤ , prowadzฤ ca we wลasnym imieniu dziaลalnoลฤ gospodarczฤ lub zawodowฤ .
- โRegulaminโ โ niniejszy Regulamin.
- โSklepโ โ prowadzony przez Usลugodawcฤ serwis internetowy za poลrednictwem strony internetowej amumu.pl, za pomocฤ ktรณrego Usลugodawca prowadzi sprzedaลผ towarรณw za poลrednictwem sieci Internet
- โTrwaลy noลnikโ โ materiaล lub narzฤdzie umoลผliwiajฤ ce Konsumentowi lub Przedsiฤbiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiลcie do niego, w sposรณb umoลผliwiajฤ cy dostฤp do informacji w przyszลoลci przez czas odpowiedni do celรณw, jakim te informacje sลuลผฤ , i ktรณre pozwalajฤ na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
- โUsลugodawcaโ โ ZOYLIN SPรลKA Z OGRANICZONฤ ODPOWIEDZIALNOลCIฤ wpisana do Rejestru Przedsiฤbiorcรณw przez Sฤ d Rejonowy Poznaล – Nowe Miasto I Wilda W Poznaniu, IX Wydziaล Gospodarczy Krajowego Rejestru Sฤ dowego pod numerem KRS0001077250, staลe miejsce wykonywania dziaลalnoลci gospodarczej przy ul. Kossaka 101, 64-920 Piลa, NIP:7642717602, REGON: 527259550
- โWitrynaโ โ strona internetowa Sklepu, pod ktรณrฤ Usลugodawca prowadzi Sklep, dziaลajฤ ca pod adresem internetowym: www.amumu.pl.
ยง 2. POSTANOWIENIA OGOฬLNE
-
- Wลaลcicielem sklepu internetowego dziaลajฤ cego pod adresem internetowym www.amumu.pl jest: ZOYLIN SPรลKA Z OGRANICZONฤ ODPOWIEDZIALNOลCIฤ wpisana do Rejestru Przedsiฤbiorcรณw przez Sฤ d Rejonowy Poznaล – Nowe Miasto I Wilda W Poznaniu, IX Wydziaล Gospodarczy Krajowego Rejestru Sฤ dowego pod numerem KRS0001077250, staลe miejsce wykonywania dziaลalnoลci gospodarczej przy ul. Kossaka 101, 64-920 Piลa, NIP:7642717602, REGON: 527259550
- Usลugodawca, za poลrednictwem Witryny, prowadzi Sklep, w ktรณrym oferuje sprzedaลผ towarรณw oraz ลwiadczenie usลug drogaฬจ elektronicznaฬจ. Zasady korzystania ze Sklepu okreลla Regulamin. W zakresie usลug ลwiadczonych drogaฬจ elektronicznaฬจ Regulamin jest regulaminem, o ktรณrym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ลwiadczeniu usลug drogaฬจ elektronicznaฬจ elektronicznaฬจ (tj. Dz. U. z 2020 r poz. 344 z pรณลบn. zm.).
- Nabywcaฬจ towarรณw, oferowanych w Sklepie, moลผe byฤ jedynie podmiot, na ktรณrego rzecz zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogฤ byฤ ลwiadczone usลugi drogฤ elektrycznฤ lub z ktรณrym zawarta moลผe byฤ umowa sprzedaลผy, w szczegรณlnoลci peลnoletni uลผytkownik Witryny (w tym uลผytkownik ktรณry dokonaล uprzedniego zaลoลผenia Konta w Sklepie), ktรณry zลoลผyล zamรณwienie.
- Przeglฤ danie treลci Witryny nie wymaga podania jakichkolwiek danych, wย szczegรณlnoลci zaลoลผenia Konta w Witrynie.
ยง 3. OGOฬLNE WARUNKI SPRZEDAZฬY
- Sprzedaลผ towarรณw przez Sklep odbywa siฤ w drodze zawarcia umowy sprzedaลผy za poลrednictwem sieci Internet. Do zawarcia umowy sprzedaลผy dochodzi poprzez zลoลผenie zamรณwienia przez Klienta oraz potwierdzenie jego przyjฤcia przez Usลugodawcฤ.
- Przedmiotem umowy sprzedaลผy, mogฤ byฤ towary prezentowane w Witrynie i znajdujฤ ce siฤ w ofercie Sklepu w chwili skลadania zamรณwienia.
- W celu zลoลผenia zamรณwienia w Sklepie za poลrednictwem Witryny, a takลผe w celu korzystania z usลug ลwiadczonych drogฤ elektronicznฤ przez Usลugodawcฤ za poลrednictwem Witryny, Klient musi posiadaฤ aktywne konto poczty elektronicznej.
- Korzystanie z Witryny moลผliwe jest pod warunkiem posiadania urzฤ
dzenia z dostฤpem do Internetu. Minimalne wymagania techniczne umoลผliwiajฤ
ce korzystanie z Witryny to:
- przeglฤ darka internetowa w wersji najnowszej z wลฤ czonฤ obsลugฤ jฤzyka JavaScript, akceptujฤ cฤ pliki typu โcookiesโ;
- ลฤ cze internetowe o przepustowoลci co najmniej 2Mb/s.
- Witryna wykorzystuje pliki โcookiesโ w celu dostosowania Witryny do potrzeb Klientรณw. Pliki โcookiesโ to niewielkie pliki tekstowe wysyลane przez Witrynฤ do urzฤ dzeล Klientรณw. Nie zawierajฤ one ลผadnych danych osobowych.Klientmoลผe wyลฤ czyฤ stosowanie plikรณw โcookiesโ w przeglฤ darce internetowej swojego urzฤ dzenia, jednakลผe moลผe to spowodowaฤ utrudnienia w korzystaniu z Witryny, a nawet to uniemoลผliwiฤ. Szczegรณลowy opis wykorzystywania plikรณw โcookiesโ znajduje siฤ w Polityce Prywatnoลci.
- Zamรณwienia zลoลผone przez Konsumentรณw realizowane sฤ wedลug cen obowiฤ zujฤ cych na dzieล zลoลผenia zamรณwienia uwidocznionych przy zdjฤciu lub opisie towaru. Ceny towarรณw sฤ cenami detalicznymi i zawierajฤ wszystkie podatki. Zamรณwienia zลoลผone przez pozostaลych Klientรณw niebฤdฤ cych Konsumentami (w szczegรณlnoลci zawierajฤ ce NIP, dane przedsiฤbiorcรณw), realizowane sฤ wedลug cen wskazanych w potwierdzeniu zamรณwienia przez Sklep.
- W przypadku informowania o obniลผeniu ceny towaru lub usลugi obok informacji o obniลผonej cenie Usลugodawca uwidacznia rรณwnieลผ informacjฤ o najniลผszej cenie tego towaru lub tej usลugi, ktรณra obowiฤ zywaลa w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniลผki . Jeลผeli dany towar lub dana usลuga sฤ oferowane do sprzedaลผy w okresie krรณtszym niลผ 30 dni, obok informacji o obniลผonej cenie uwidacznia siฤ rรณwnieลผ informacjฤ o najniลผszej cenie tego towaru lub tej usลugi, ktรณra obowiฤ zywaลa w okresie od dnia rozpoczฤcia oferowania tego towaru lub tej usลugi do sprzedaลผy do dnia wprowadzenia obniลผki.
- Towary przechodzฤ na wลasnoลฤ Konsumenta w momencie ich wydania, czyli z dniem wysyลki.
- Sklep prowadzi sprzedaลผy towarรณw na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
ยง 4. USลUGI ลWIADCZONE DROGฤ ELEKTRONICZNฤ
- Poprzez prowadzenie Sklepu Usลugodawca ลwiadczy na rzecz Klienta usลugฤ drogฤ elektronicznฤ polegajฤ cฤ na zapewnieniu Klientowi moลผliwoลci przeglฤ dania publicznie dostฤpnej zawartoลci Sklepu, na ktรณrฤ skลadajฤ siฤ treลci tekstowe, graficzne oraz audiowizualne.
- W przypadku zaลoลผenia przez Klienta Konta, Usลugodawca ลwiadczy rรณwnieลผ na rzecz Klienta usลugฤ drogฤ elektronicznฤ polegajฤ cฤ na zaลoลผeniu i utrzymywaniu tego Konta wย Witrynie.
- Klient, ktรณry zaลoลผyล Konto moลผe w kaลผdej chwili zgลosiฤ Usลugodawcy ลผฤ danie usuniฤcia Konta, w sposรณb opisany w ยง 5 ust. 6 Regulaminu. W przypadku zgลoszenia ลผฤ dania usuniฤcia Konta przez Klienta, Usลugodawca dokona usuniฤcia Konta w terminie nie dลuลผszym niลผ 14 dni od dnia zgลoszenia ลผฤ dania.
- Usลugi ลwiadczone drogฤ elektronicznฤ , o ktรณrych mowa w niniejszym paragrafie sฤ nieodpลatne.
- Usลugodawca jest uprawniony do zablokowania dostฤpu Klienta do usลug opisanych w niniejszym paragrafie w przypadku:
- podejmowania przez Klienta dziaลaล na szkodฤ Usลugodawcy, Sklepu, innych Klientรณw lub osรณb trzecich;
- naruszenia przez Klienta przepisรณw prawa, Regulaminu lub dobrych obyczajรณw;
- wykrycia niepoลผฤ danych dziaลaล naruszajฤ cych zasady bezpieczeลstwa, wย szczegรณlnoลci przeลamywania zabezpieczeล Witryny.
- W przypadku zablokowania dostฤpu do usลug ลwiadczonych drogฤ elektronicznฤ Usลugodawca zawiadomi Klienta o tym za poลrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany przez Klienta podczas rejestracji Konta adres mailowy.
- Zablokowanie dostฤpu do usลug ลwiadczonych drogฤ elektronicznฤ , w tym do Konta trwa przez okres niezbฤdny do ustalenia i rozwiฤ zania przyczyny zablokowania usลugi.
- Wszelkie problemy, uwagi czy zawiadomienia o nieprawidลowoลciach w ลwiadczonych usลugach drogฤ elektronicznฤ Klient moลผe zgลaszaฤ mailowo na adres: kontakt@amumu.pl.
- Klient ma prawo wypowiedzenia w kaลผdym czasie umowy o ลwiadczenie usลugi drogaฬจ elektronicznฤ , w tym usลugi Konta w Witrynie poprzez usuniฤcie Konta zaลoลผonego wย ramach rejestracji.
- Usลugodawca ma prawo wypowiedzenia umowy o ลwiadczenie usลugi drogaฬจ elektronicznaฬจ w kaลผdym czasie, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, ktรณry biegnie od dnia zawiadomienia Klienta na adres poczty elektronicznej wskazany w Koncie, z waลผnych przyczyn np. w razie zaprzestania prowadzenia dziaลalnoลci gospodarczej lub sklepowej; naruszania Regulaminu przez Klienta, braku akceptacji zmienionego Regulaminu przez Konsumenta w terminie 90 dni od powiadomienia o zmianie.
ยง 5. REJESTRACJA KONTA W WITRYNIE
- Skลadanie zamรณwieล moลผliwe jest rรณwnieลผ bez uprzedniej rejestracji Konta w Witrynie.
- Rejestracja Konta przez Klienta polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym, dostฤpnym w Witrynie nastฤpujฤ
cych informacji:
- loginu oraz adresu poczty elektronicznej i hasลa,
- danych niezbฤdnych do realizacji skลadanych nastฤpnie zamรณwieล o ktรณrych mowa w ยง 8 Regulaminu,
- akceptacji Regulaminu i wyborze przycisku โzarejestruj siฤโ.
- Warunkiem dokonania rejestracji Konta jest akceptacja Regulaminu oraz wyraลผenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach opisanych w Regulaminie i dostฤpnej wย Witrynie Polityce Prywatnoลci.
- W wyniku przeprowadzonej rejestracji, Klientowi przyporzฤ dkowane zostaje konto, umoลผliwiajฤ ce identyfikacjeฬจ czynnoลci podejmowanych przez Klienta za poลrednictwem Witryny, w tym skลadanie zamรณwieล w Sklepie. W ramach utworzonego uprzednio Konta, Klient ma moลผliwoลฤ dodania avatara, ktรณry bฤdzie wyลwietlaล siฤ wย ramach jego Konta, oraz dodatkowych danych, ktรณrych uzupeลnienie jest dobrowolne, np. wskazania adresรณw dostawy zamรณwieล i opcjonalnie danych niezbฤdnych do wystawienia faktury VAT.
- Dostฤp do Konta jest moลผliwy po wprowadzeniu przypisanego do danego Konta loginu oraz hasลa. Hasลo naleลผy zachowaฤ w tajemnicy i chroniฤ przed niepowoลanym dostฤpem osรณb trzecich.
- Usลugodawca udostฤpnia moลผliwoลฤ usuniฤcia Konta w kaลผdym czasie, poprzez przesลanie stosownego ลผฤ dania na adres mailowy Usลugodawcy: kontakt@amumu.pl. Rezygnacja z Konta nie ma wpลywu na realizacjeฬจ zลoลผonych zamรณwieล potwierdzonych przez Usลugodawcฤ (doszลo do zawarcia umowy, co nie pozbawia Konsumenta prawa do odstฤ pienia od umowy na zasadach opisanych w Regulaminie).
- Usลuga Konta w Witrynie ลwiadczona jest przez Usลugodawcฤ nieodpลatnie.
- Usลugodawca moลผe czasowo zawiesiฤ dostฤp do Konta z przyczyn okreลlonych w ยง 4 ust. 5 Regulaminu lub wypowiedzieฤ dostฤp do Konta Klientowi z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia (informujฤ c go o tym mailowo), w razie stwierdzenia wykorzystania Konta w sposรณb sprzeczny z przepisami prawa, Regulaminem lub niezgodnie z jego przeznaczeniem.
ยง 6. PRAWO WลASNOลCI INTELEKTUALNEJ
- Wszelkie prawa do Sklepu, w szczegรณlnoลci autorskie prawa majฤ tkowe i prawa wลasnoลci intelektualnej do nazwy Sklepu, Witryny jak i znajdujฤ cych siฤ w Witrynie wzorcรณw, formularzy, logotypรณw naleลผฤ do Usลugodawcy, z wyลฤ czeniem fotografii i logotypรณw przedstawionych w Witrynie w celach prezentacji towarรณw lub usลug, do ktรณrych prawa autorskie naleลผฤ do osรณb trzecich.
- Wszystkie nazwy towarรณw oferowanych do sprzedaลผy w Sklepie sฤ uลผywane w celach identyfikacyjnych i mogฤ byฤ chronione i zastrzeลผone na podstawie przepisรณw ustawy zย dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo wลasnoลci przemysลowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 286 ze zm.) lub ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 ze zm.).
- Korzystanie z praw wลasnoลci intelektualnej, praw autorskich majฤ tkowych lub osobistych moลผliwe jest wyลฤ cznie na zasadach okreลlonych w Regulaminie oraz za wyraลบnฤ , wyraลผonฤ w formie pisemnej zgodฤ Usลugodawcy.
- Rozpowszechnianie przez Klienta bez zgody Usลugodawcy treลci zwiฤ zanych zย opisywanymi w niniejszym paragrafie prawami, za wyjฤ tkiem korzystania z treลci wย ramach dozwolonego uลผytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich lub praw wลasnoลci intelektualnej przysลugujฤ cych Usลugodawcy i moลผe skutkowaฤ odpowiedzialnoลciฤ cywilnฤ lub karnฤ .
ยง 7. ZACHOWANIA NIEDOZWOLONE
- Zakazane jest dostarczanie przez Klientรณw treลci o charakterze bezprawnym, a takลผe korzystanie z Witryny, Sklepu lub usลug ลwiadczonych przez Usลugodawcฤ w sposรณb sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszajฤ cy prawa osรณb trzecich, w tym ich dobra osobiste.
- Zakazane jest wykorzystywanie Witryny, Sklepu i Konta do prowadzenia dziaลaล marketingowych, w szczegรณlnoลci poprzez publikowanie treลci o charakterze reklamowym, marketingowym, promocyjnym czy sprzedaลผowym.
- Kaลผdy przypadek naruszenia w Witrynie praw, dรณbr osobistych, dobrych obyczajรณw, uczuฤ, zasad moralnych, przekonaล, zasad uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicy chronionej prawem lub na podstawie umowy, powinien zostaฤ niezwลocznie zgลoszony Usลugodawcy na adres poczty elektronicznej: kontakt@amumu.pl.
- Usลugodawca zobowiฤ zuje siฤ podjฤ ฤ stosowne dziaลania zmierzajฤ ce do usuniฤcia naruszeล, o ktรณrych mowa w niniejszym paragrafie.
ยง 8. ZAMOฬWIENIA
- Zamรณwienie stanowi zลoลผone przez Klienta w formie elektronicznej z wykorzystaniem sieci Internet i funkcji Witryny oลwiadczenie woli zawarcia umowy sprzedaลผy wybranych przez niego towarรณw spoลrรณd aktualnie dostฤpnych w Sklepie i prezentowanych wย Witrynie za cenฤ stanowiฤ cฤ sumฤ cen wybranych towarรณw oraz kosztรณw dostawy.
- Zamรณwienie moลผe zostaฤ zลoลผone przez Klienta poprzez Witrynฤ, 24 godziny na dobฤ, 7 dni w tygodniu przez caลy rok oraz mailowo na adres: kontakt@amumu.pl.
- Klient w procesie skลadania, zamรณwienia, moลผe wyraziฤ woleฬจ otrzymania faktury VAT, ktรณra moลผe zostaฤ zaลฤ czona do wysyลanej przesyลki lub przesลana drogaฬจ elektronicznaฬจ, naย wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentรณw rozliczeniowych, w szczegรณlnoลci takich jak: faktury VAT z zaลฤ cznikami, faktury VAT korygujฤ ce z zaลฤ cznikami i formularzy. W przypadku woli otrzymania faktury VAT przez Klientรณw bฤdฤ cych Przedsiฤbiorcami (podatnikami VAT), Klient powinien zadeklarowaฤ takฤ wolฤ w momencie skลadania zamรณwienia.
- Potwierdzenie zลoลผenia zamรณwienia zawieraฤ bฤdzie odnoลnik do usลugi umoลผliwiajฤ cej dokonanie pลatnoลci online.
- Sklep moลผe kontaktowaฤ siฤ z Klientem telefonicznie lub mailowo w zwiฤ zku ze zลoลผeniem lub realizacjaฬจ zamรณwienia.
- Zamรณwienie bฤdzie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w zamรณwieniu.
- Usลugodawca zobowiฤ zany jest dostarczyฤ Konsumentowi zamรณwione towary zgodne z umowฤ w rozumieniu art. 43b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 poz. 287 z pรณลบn. zm.). Usลugodawca prowadzi rรณwnieลผ sprzedaลผ towarรณw z drobnymi wadami, w takim jednak przypadku informacja o wadzie i jej opis zawarte sฤ kaลผdorazowo w opisie takiego towaru.
ยง 9. PลATNOSฬCI
- Ceny produktรณw znajdujฤ cych siฤ w ofercie Sklepu sฤ cenami brutto w zลotych polskich โ iย zawierajฤ podatek od towarรณw i usลug (VAT). Podane ceny nie obejmujฤ kosztรณw wysyลki, ktรณre wskazane sฤ w momencie skลadania zamรณwienia.
- Klient moลผe wybraฤ jednaฬจ z nastฤpujฤ
cych form pลatnoลci za zamรณwione produkty:
- przelew (przedpลata): naleลผnoลฤ za zamรณwienie zostanie przekazana na rachunek bankowy Usลugodawcy podany w e-mailu potwierdzajฤ cym zลoลผenie zamรณwienia;
- pลatnoลฤ online za poลrednictwem Paynow.. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpoลredni kontakt z paynow.pl;
- pลatnoลฤ kartฤ ;
- pลatnoลฤ online za poลrednictwem PayU. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpoลredni kontakt z PayU;
- pลatnoลฤ online za poลrednictwem paypal.pl. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpoลredni kontakt z PayPal.
- Usลugodawca kaลผdorazowo poinformuje Klienta za poลrednictwem Witryny o terminie w jakim Klient zobowiฤ zany jest dokonaฤ pลatnoลci za zamรณwienie.
- W przypadku niewykonania pลatnoลci przez Klienta w terminie, o ktรณrym mowa w ยง 93 Regulaminu, Usลugodawcy przysลuguje prawo odstฤ pienia od umowy sprzedaลผy. W takim przypadku Usลugodawca przeลlฤ Klientowi na Trwaลym noลniku oลwiadczenie o odstฤ pieniu od umowy sprzedaลผy.
- Zasady dokonywania pลatnoลci przez Klientรณw za poลrednictwem systemu Paynow oraz postฤpowanie reklamacyjne dostฤpne sฤ na stronie paynow.pl Korzystanie z pลatnoลci za poลrednictwem systemu pลatnoลci online wymaga uprzedniej akceptacji przez Klienta regulaminu tych usลug. Warunki ลwiadczenia tych usลug dostฤpne sฤ w linku prezentowanym w Witrynie.
- Podmiotem ลwiadczฤ cym obsลugฤ pลatnoลci online w zakresie pลatnoลci kartami jest Autopay S.A. Dostฤpne formy pลatnoลci: Karty pลatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
- Zasady dokonywania pลatnoลci przez Klientรณw za poลrednictwem systemu PayU oraz postฤpowanie reklamacyjne dostฤpne sฤ na stronie https://poland.payu.com/Korzystanie z pลatnoลci za poลrednictwem systemu pลatnoลci online wymaga uprzedniej akceptacji przez Klienta regulaminu tych usลug. Warunki ลwiadczenia tych usลug dostฤpne sฤ w linku prezentowanym w Witrynie.
- Zasady dokonywania pลatnoลci przez Klientรณw za poลrednictwem systemu PayPal oraz postฤpowanie reklamacyjne dostฤpne sฤ na stronie www.paypal.pl. Korzystanie z pลatnoลci za poลrednictwem systemu pลatnoลci online wymaga uprzedniej akceptacji przez Klienta regulaminu tych usลug. Warunki ลwiadczenia tych usลug dostฤpne sฤ w linku prezentowanym w Witrynie.
- Usลugodawca nie prowadzi sprzedaลผy i wysyลek za pobraniem.
ยง 10. REALIZACJA I WYSYลKA ZAMOฬWIENIA
- W przypadku braku pลatnoลci lub potwierdzenia zamรณwienia przez Klienta w ciฤ gu 3 dni roboczych, zamรณwienie zostanie anulowane przez Usลugodawcฤ, o czym Klient zostanie powiadomiony na Trwaลym noลniku za poลrednictwem wiadomoลci poczty elektronicznej.
- Realizacja zamรณwienia rozpoczyna siฤ:
- w przypadku zamรณwieล pลatnych przelewem – po zaksiฤgowaniu ลrodkรณw na rachunku bankowym Usลugodawcy,
- w przypadku pลatnoลci online za poลrednictwem systemu Paynow/kartฤ /PayU/PayPal – w chwili, gdy Klient otrzyma automatyczny e-mail z informacjaฬจ o zaakceptowaniu pลatnoลci.
- Czas realizacji zamรณwienia wynosi do 10 dni roboczych, chyba, ลผe w opisie towaru wskazany jest inny czas realizacji. Szczegรณลowe informacje o realizacji zamรณwienia okreลlone sฤ na stronie https://amumu.pl/dostawa.
- W chwili, gdy wszystkie zamรณwione przez Klienta towary sฤ skompletowane i gotowe do wysyลki, Klient otrzyma ostatniaฬจ wiadomoลฤ informujฤ cฤ o statusie zamรณwienia, kiedy zamรณwienie zostanie wysลane do Klienta.
- Po wysลaniu do Klienta zamรณwienia sฤ dorฤczane kurierem w czasie 1-2 dni roboczych na terenie Polski.
- Zmiany w wysyลce, rezygnacja z zamรณwienia na warunkach opisanych w Regulaminie moลผliwe sฤ poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem kontakt@amumu.pl.
- Klient zobowiฤ zany jest do zbadania dorฤczonej przesyลki w czasie i w sposรณb przyjฤty przy przesyลkach danego rodzaju. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyลki, Klient ma prawo ลผฤ daฤ od pracownika Dostawcy sporzฤ dzenia wลaลciwego protokoลu.
- Klient moลผe wycofaฤ zลoลผone zamรณwienie jedynie e-mailem pod adresem: kontakt@amumu.pl. Klient nie moลผe anulowaฤ zamรณwienia, ktรณre juลผ zostaลo wysลane (Klient otrzymaล wiadomoลฤ o wysyลce). Powyลผsze nie wyลฤ cza prawa Konsumenta do odstฤ pienia od umowy opisanego w 11 Regulaminu.
- Jeลli w magazynie Sklepu zabraknie produktu lub produktรณw objฤtych zamรณwieniem Klienta i domรณwienie ich od dostawcรณw nie bฤdzie moลผliwe w czasie przewidzianym na realizacjeฬจ zamรณwienia, Usลugodawca poinformuje o tym fakcie Klienta wysyลajฤ c wiadomoลฤ, na adres e-mail podany przez Klienta lub kontaktujฤ c siฤ telefonicznie, w celu zaproponowania alternatywnego towaru, podzielenia zamรณwienia na czฤลci lub anulowania zamรณwienia w caลoลci lub czฤลci.
- W przypadku, gdy, Klient nie wyrazi zgody na realizacjeฬจ zamรณwienia z alternatywnymi produktami zamรณwienie zostanie anulowane w caลoลci lub czฤลci zgodnie z wyborem Klienta.
- Jeลli w sytuacji opisanej w 10 ust. 10 Regulaminu i zgodnie z wyborem Klienta zamรณwienie zostanie podzielone, Klient ponosi tylko koszty dostarczenia pierwszej przesyลki. Koszty dostarczenia pozostaลych przesyลek wynikajฤ cych z nowych zamรณwieล powstaลych wย wyniku podzielenia zamรณwienia pierwotnego, ponosi Usลugodawca.
- Niezaleลผnie od uprawnieล opisanych powyลผej, w przypadku braku towaru w magazynie lub braku moลผliwoลci realizacji zamรณwienia Klienta, Usลugodawca ma prawo do odstฤ pienia od realizacji umowy w terminie 30 dni, liczฤ c od daty jej zawarcia. Jeลผeli przewidywany termin realizacji zamรณwienia jest dลuลผszy niลผ 30 dni, Usลugodawca ma prawo do odstฤ pienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamรณwienia. Jeลli zapลata za towar nastฤ piลa z gรณry โ Usลugodawca zwrรณci Klientowi naleลผnoลฤ za towar niezwลocznie po anulowaniu zamรณwienia, jednakลผe nie pรณลบniej niลผ wย ciฤ gu 14 dni od dnia zลoลผenia oลwiadczenia o odstฤ pieniu od umowy.
- W przypadku gdy Klient nie podejmie ลผadnej decyzji w sytuacjach, o ktรณrych mowa wย 10 ust. 10 Regulaminu, w tym rรณwnieลผ w przypadku braku moลผliwoลci nawiฤ zania kontaktu z Klientem zย przyczyn nieleลผฤ cych po stronie Usลugodawcy, Usลugodawca moลผe wykonaฤ w terminie 30 dni od powstania tego zdarzenia umowne prawo odstฤ pienia od umowy wย caลoลci.
- W przypadku anulowania zamรณwienia w sytuacji opisanej w zwiฤ zku z 10 ust. 10 Regulaminu, gdy Klient dokonaล juลผ zapลaty za Zamรณwienie, Usลugodawca zwrรณci Klientowi zapลaconaฬจ kwotฤ (lub jej czฤลci w przypadku realizacji zamรณwienia w czฤลci) zgodnie z powszechnie obowiฤ zujฤ cymi przepisami prawa, nie pรณลบniej niลผ w ciฤ gu 14 dni od dnia anulowaniu zamรณwienia lub jego czฤลci.
ยง 11. ODSTAฬจPIENIE OD UMOWY I WYMIANA TOWARU
- Konsument moลผe odstฤ piฤ od umowy sprzedaลผy zawartej za poลrednictwem Witryny, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztรณw za wyjฤ tkiem przypadkรณw opisanych w niniejszym paragrafie, skลadajฤ c Usลugodawcy stosowne oลwiadczenie na piลmie lub drogฤ elektroniczna za poลrednictwem adresu poczty elektronicznej w ciฤ gu 14 dni od dnia zrealizowania zamรณwienia (termin dostawy produktรณw na adres wynikajฤ cy z zamรณwienia). Do zachowania terminu wystarczy wysลanie oลwiadczenia o odstฤ pieniu od umowy, ktรณrego wzรณr dostฤpny jest w Witrynie pod adresem https://www.amumu.pl/wymiana-i-zwroty, przed upลywem tego terminu na adres: AMUMU, Kossaka 101, 64-920 Piลa lub korzystajฤ c z adresu poczty elektronicznej: kontakt@amumu.pl. W przypadku gdy zamรณwienie dostarczane jest partiami (osobno) bieg 14 dniowego terminu na odstฤ pienie od umowy sprzedaลผy liczy siฤ od objฤcia w posiadanie (wydania) ostatniego towaru z tego zamรณwienia.
- W przypadku zลoลผenia przez Konsumenta oลwiadczenia o odstฤ pieniu od umowy drogฤ elektronicznฤ za poลrednictwem adresu poczty elektronicznej, Usลugodawca niezwลocznie przeลle Konsumentowi na Trwaลym noลniku potwierdzenie otrzymania oลwiadczenia oย odstฤ pieniu od umowy.
- Prawo odstฤ
pienia od umowy sprzedaลผy nie przysลuguje Konsumentowi w wypadkach okreลlonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 287z pรณลบn. zm), a wiฤc w odniesieniu do umรณw:
-
- o ลwiadczenie usลug, za ktรณre Konsument jest zobowiฤ zany do zapลaty ceny, jeลผeli Usลugodawca wykonaล w peลni usลugฤ za wyraลบnฤ i uprzedniฤ zgodฤ Konsumenta, ktรณry zostaล poinformowany przed rozpoczฤciem ลwiadczenia, ลผe po speลnieniu ลwiadczenia przez Usลugodawcฤ utraci prawo odstฤ pienia od umowy, i przyjฤ ล to do wiadomoลci;
- w ktรณrej cena lub wynagrodzenie zaleลผy od wahaล na rynku finansowym, nad ktรณrymi Usลugodawca nie sprawuje kontroli, i ktรณre mogฤ wystฤ piฤ przed upลywem terminu do odstฤ pienia od umowy;
- w ktรณrej przedmiotem ลwiadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wedลug specyfikacji Konsumenta lub sลuลผฤ cy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w ktรณrej przedmiotem ลwiadczenia jest towar ulegajฤ cy szybkiemu zepsuciu lub majฤ cy krรณtki termin przydatnoลci do uลผycia;
- w ktรณrej przedmiotem ลwiadczenia jest towar dostarczany w zapieczฤtowanym opakowaniu, ktรณrego po otwarciu opakowania nie moลผna zwrรณciฤ ze wzglฤdu na ochronฤ zdrowia lub ze wzglฤdรณw higienicznych, jeลผeli opakowanie zostaลo otwarte po dostarczeniu;
- w ktรณrej przedmiotem ลwiadczenia sฤ towary, ktรณre po dostarczeniu, ze wzglฤdu na swรณj charakter, zostajฤ nierozลฤ cznie poลฤ czone z innymi towarami;
- w ktรณrej Konsument wyraลบnie ลผฤ daล, aby Usลugodawca do niego przyjechaล w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeลผeli Usลugodawca ลwiadczy dodatkowo inne usลugi niลผ te, ktรณrych wykonania konsument ลผฤ daล, lub dostarcza towary inne niลผ czฤลci zamienne niezbฤdne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstฤ pienia od umowy przysลuguje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usลug lub towarรณw;
- w ktรณrej przedmiotem ลwiadczenia sฤ nagrania dลบwiฤkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczฤtowanym opakowaniu, jeลผeli opakowanie zostaลo otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dziennikรณw, periodykรณw lub czasopism, z wyjฤ tkiem umowy o prenumeratฤ;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o ลwiadczenie usลug w zakresie zakwaterowania, innych niลผ do celรณw mieszkalnych, przewozu towarรณw, najmu samochodรณw, gastronomii, usลug zwiฤ zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeลผeli w umowie oznaczono dzieล lub okres ลwiadczenia usลugi;
- o dostarczanie treลci cyfrowych niedostarczanych na noลniku materialnym, za ktรณre Konsument jest zobowiฤ zany do zapลaty ceny, jeลผeli Usลugodawca rozpoczฤ ล ลwiadczenie za wyraลบnฤ i uprzedniฤ zgodฤ Konsumenta, ktรณry zostaล poinformowany przed rozpoczฤciem ลwiadczenia, ลผe po speลnieniu ลwiadczenia przez Usลugodawcฤ utraci prawo odstฤ pienia od umowy, i przyjฤ ล to do wiadomoลci, a Usลugodawca przekazaล konsumentowi potwierdzenie, o ktรณrym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- o ลwiadczenie usลug, za ktรณre Konsument jest zobowiฤ zany do zapลaty ceny, w przypadku ktรณrych Konsument wyraลบnie zaลผฤ daล od Usลugodawcy, aby przyjechaล do niego w celu dokonania naprawy, a usลuga zostaลa juลผ w peลni wykonana za wyraลบnฤ i uprzedniฤ zgodฤ Konsumenta.
-
- ย W przypadku odstฤ pienia, umowa sprzedaลผy uwaลผana jest za niezawartaฬจ, a Konsument ma obowiฤ zek zwrรณciฤ towar na adres Usลugodawcy: AMUMU, Kossaka 101, 64-920 Piลa lub przekazaฤ go osobie upowaลผnionej przez Usลugodawcฤ do odbioru niezwลocznie, jednak nie pรณลบniej niลผ 14 dni od dnia, w ktรณrym odstฤ piล od umowy, chyba ลผe Usลugodawca zaproponowaล, ลผe sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesลanie towaru przed jego upลywem.
- Konsument odsyลa towary bฤdฤ ce przedmiotem umowy, od ktรณrej odstฤ piล, na wลasny koszt. Jeลผeli towar dostarczono Konsumentowi do miejsca, w ktรณrym zamieszkiwaล w chwili zawarcia umowy, Usลugodawca jest zobowiฤ zany do odebrania towaru na swรณj koszt, gdy ze wzglฤdu na charakter towaru nie moลผna go odesลaฤ w zwykลy sposรณb pocztฤ .
- W przypadku odstฤ pienia od umowy sprzedaลผy, Usลugodawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego pลatnoลci, w tym koszty dostarczenia towarรณw (zย wyjฤ tkiem dodatkowych kosztรณw wynikajฤ cych z wybranego wย zamรณwieniu przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niลผ najtaลszy zwykลy sposรณb dostarczenia oferowany przez Usลugodawcฤ), niezwลocznie, jednak nie pรณลบniej niลผ w ciฤ gu 14 dni od momentu otrzymania oลwiadczenia Konsumenta o odstฤ pieniu od umowy sprzedaลผy.
- Jeลผeli Usลugodawca nie zaproponowaล, ลผe sam odbierze towar od Konsumenta, moลผe wstrzymaฤ siฤ ze zwrotem pลatnoลci otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesลania, w zaleลผnoลci od tego, ktรณre zdarzenie nastฤ pi wczeลniej.
- Usลugodawca dokonuje zwrotu pลatnoลci przy uลผyciu takiego samego sposobu zapลaty, jakiego uลผyล Konsument, chyba ลผe Konsument wyraลบnie zgodziล siฤ na inny sposรณb zwrotu, ktรณry nie wiฤ ลผe siฤ dla niego z ลผadnymi kosztami.
- Konsument ponosi odpowiedzialnoลฤ za zmniejszenie wartoลci zwrรณconych w wyniku odstฤ pienia od umowy towarรณw bฤdฤ ce wynikiem korzystania z nich w sposรณb wykraczajฤ cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Postanowienia dotyczฤ ce Konsumenta zawarte w ust. 1-9 powyลผej stosuje siฤ rรณwnieลผ do osoby fizycznej, zawierajฤ cej umowฤ bezpoลrednio zwiฤ zanฤ z jej dziaลalnoลciฤ gospodarczฤ , gdy z treลci tej umowy wynika, ลผe nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikajฤ cego w szczegรณlnoลci z przedmiotu wykonywanej przez niฤ dziaลalnoลci gospodarczej, udostฤpnionego na podstawie przepisรณw o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dziaลalnoลci Gospodarczej.
ยง12. WARUNKI REKLAMACJI DOTYCZฤCE KONSUMENTรW
- Usลugodawca odpowiada wobec Konsumentaย za brak zgodnoลci towaru z umowฤ istniejฤ cy w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciฤ gu dwรณch lat od tej chwili.
- Jeลผeli towar jest niezgodny z umowฤ , Konsument moลผeย zaลผฤ daฤ jego naprawy lub wymiany.
- Reklamacja powinna zawieraฤ: dane Konsumenta, numer zamรณwienia i nazwฤ reklamowanego towaru; opis niezgodnoลci towaru z umowฤ oraz ลผฤ danie Konsumenta. Zaleca siฤ doลฤ czenie zdjฤฤ wadliwego towaru. Konsument zobowiฤ zany jest rรณwnieลผ doย przekazania oryginaลu lub kopii dowodu zakupu albo innego dowodu potwierdzajฤ cego dokonanie zakupu reklamowanego towaru.
- W celu uลatwienia procedury reklamacyjnej, Usลugodawca udostฤpnia Formularz Reklamacji na stronie Sklepu pod adresem: https://amumu.pl/wp-content/uploads/2022/08/formularz-reklamacyjny-new.pdf
- Reklamacje naleลผy skลadaฤ:
a) korespondencyjnie na adres: AMUMU, Kossaka 101, 64-920 Piลa lub
b)ย ย na adres e-mail Usลugodawcy:ย kontakt@amumu.pl - Usลugodawca zobowiฤ zuje siฤ do rozpatrzenia reklamacji zลoลผonej przez Konsumentaย w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku nieudzielenia informacji w terminie, o ktรณrym mowa w zdaniu poprzednim, uwaลผa siฤ, ลผe Usลugodawca uznaล reklamacjฤ.
- Usลugodawca moลผe dokonaฤ wymiany, gdy Konsument ลผฤ da naprawy, lub Usลugodawca moลผe dokonaฤ naprawy, gdy Konsument ลผฤ da wymiany, jeลผeli doprowadzenie do zgodnoลci towaru z umowฤ w sposรณb wybrany przez Konsumenta jest niemoลผliwe albo wymagaลoby nadmiernych kosztรณw dla Usลugodawcy. Jeลผeli naprawa i wymiana sฤ niemoลผliwe lub wymagaลyby nadmiernych kosztรณw dla Usลugodawcy, moลผe on odmรณwiฤ doprowadzenia towaru do zgodnoลci z umowฤ .
- Usลugodawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsฤ dnym czasie od chwili, w ktรณrej Usลugodawca zostaล poinformowany przez Konsumenta o braku zgodnoลci z umowฤ , i bez nadmiernych niedogodnoลci dla Konsumenta, uwzglฤdniajฤ c specyfikฤ towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabyล.
- Konsument udostฤpnia Usลugodawcy towar podlegajฤ cy naprawie lub wymianie. Usลugodawca odbiera od Konsumenta towar na swรณj koszt.
- Jeลผeli towar jest niezgodny z umowฤ
, Konsument moลผe zลoลผyฤ oลwiadczenie o obniลผeniu ceny albo odstฤ
pieniu od umowy, gdy:
a)ย Usลugodawca odmรณwiล doprowadzenia towaru do zgodnoลci z umowฤ ,
b)ย Usลugodawca nie doprowadziล towaru do zgodnoลci z umowฤ ,
c)ย brak zgodnoลci towaru z umowฤ wystฤpuje nadal, mimo ลผe Usลugodawca prรณbowaล doprowadziฤ towar do zgodnoลci z umowฤ ,
d)ย brak zgodnoลci towaru z umowฤ jest na tyle istotny, ลผe uzasadnia obniลผenie ceny albo odstฤ pienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z praw opisanych w pkt. 2-9 niniejszego paragrafu,
e)ย z oลwiadczenia Usลugodawcy lub okolicznoลci wyraลบnie wynika, ลผe nie doprowadzi on towaru do zgodnoลci z umowฤ w rozsฤ dnym czasie lub bez nadmiernych niedogodnoลci dla Konsumenta. - Obniลผona cena musi pozostawaฤ w takiej proporcji do ceny wynikajฤ cej z umowy, w jakiej wartoลฤ towaru niezgodnego z umowฤ pozostaje do wartoลci towaru zgodnego z umowฤ .
- Usลugodawca zwraca Konsumentowi kwoty naleลผne wskutek skorzystania z prawa obniลผenia ceny niezwลocznie, nie pรณลบniej niลผ w terminie 14 dni od dnia otrzymania oลwiadczenia Konsumenta o obniลผeniu ceny.
- Konsument nie moลผe odstฤ piฤ od umowy, jeลผeli brak zgodnoลci towaru z umowฤ jest nieistotny.
- Jeลผeli brak zgodnoลci z umowฤ dotyczy jedynie niektรณrych towarรณw dostarczonych na podstawie umowy Konsument moลผe odstฤ piฤ od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarรณw, a takลผe w odniesieniu do innych towarรณw nabytych przez Konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umowฤ , jeลผeli nie moลผna rozsฤ dnie oczekiwaฤ, aby Konsument zgodziล siฤ zatrzymaฤ wyลฤ cznie towary zgodne z umowฤ .
- W razie odstฤ pienia od umowy Konsument niezwลocznie zwraca towar Usลugodawcy na jego koszt. Usลugodawca zwraca Konsumentowi cenฤ niezwลocznie, nie pรณลบniej niลผ w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesลania.
- Usลugodawca dokonuje zwrotu ceny przy uลผyciu takiego samego sposobu zapลaty, jakiego uลผyล Konsument, chyba ลผe Konsument wyraลบnie zgodziล siฤ na inny sposรณb zwrotu, ktรณry nie wiฤ ลผe siฤ dla niego z ลผadnymi kosztami.
- Usลugodawca nie ponosi odpowiedzialnoลci za brak zgodnoลci towaru z umowฤ , jeลผeli Konsument, najpรณลบniej w chwili zawarcia umowy, zostaล wyraลบnie poinformowany, ลผe konkretna cecha towaru odbiega od wymogรณw zgodnoลci z umowฤ oraz wyraลบnie i odrฤbnie zaakceptowaล brak konkretnej cechy towaru.
ยง13. WARUNKI REKLAMACJI DOTYCZฤCE POZOSTAลYCH KLIENTรW
- Postanowienia dotyczฤ ce Konsumenta zawarte w 12 Regulaminu stosuje siฤ rรณwnieลผ do osoby fizycznej, zawierajฤ cej umowฤ bezpoลrednio zwiฤ zanฤ z jej dziaลalnoลciฤ gospodarczฤ , gdy z treลci tej umowy wynika, ลผe nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikajฤ cego w szczegรณlnoลci z przedmiotu wykonywanej przez niฤ dziaลalnoลci gospodarczej, udostฤpnionego na podstawie przepisรณw o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dziaลalnoลci Gospodarczej.
- Usลugodawca odpowiada wobec Klienta bฤdฤ cego Przedsiฤbiorcฤ , za wady towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie okreลlonym w Kodeksie cywilnym (Dz. U. z 2020 poz. 1740 tj.), z zastrzeลผeniem ust. 1 powyลผej. Usลugodawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeลผeli sprzedany towar ma wadฤ fizycznaฬจ lub prawnaฬจ (rฤkojmia), gdzie wadaฬจ fizycznaฬจ jest niezgodnoลฤ dostarczonych produktรณw z umowaฬจ. Klient ma prawo do zลoลผenia reklamacji w ciฤ gu 2 (dwรณch) lat od daty wydania mu towaru przez Usลugodawcฤ.
- W celu zลoลผenia reklamacji, Klient powinien w pierwszej kolejnoลci skontaktowaฤ siฤ z Usลugodawcaฬจ na adres poczty elektronicznej: kontakt@amumu.pl przekazujฤ c wypeลnione zgลoszenie reklamacyjne (opis reklamacji, zakres reklamacji), a takลผe, zaลฤ czajฤ c zdjฤcia wadliwego towaru oraz wskazujฤ c adres Klienta w celu odbioru przez wskazanego przez Usลugodawcฤ Dostawcฤ wadliwego towaru. Skลadajฤ c reklamacjeฬจ naleลผy dostarczyฤ do Usลugodawcy reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i wypeลnionym zgลoszeniem reklamacyjnym (opis reklamacji, zakres reklamacji) na adres: AMUMU, Kossaka 101, 64-920 Piลa.
- Usลugodawca udzieli odpowiedzi na reklamacjeฬจ w terminie 14 dni od dnia zลoลผenia reklamacji iย powiadomi Klienta o sposobie dalszego postฤpowania na papierze lub innym Trwaลym noลniku.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadnaฬจ, Usลugodawca wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo usunie wadฤ, a takลผe pokryje poniesione przez Klienta koszty dostarczenia wadliwego produktu do Usลugodawcy przez wskazanego przez Usลugodawcฤ Dostawcฤ, z zastrzeลผeniem ยง 12 5 Regulaminu. Powyลผsze pozostaje bez wpลywu na moลผliwoลฤ domagania siฤ przez Klienta obniลผenia ceny albo odstฤ pieniu od umowy jeลผeli wada jest istotna. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciฤ gu 14 dni. W przypadku braku moลผliwoลci wymiany towaru, usuniฤcia wady lub obniลผenia ceny Usลugodawca zwrรณci naleลผnoลฤ zgodnie z obowiฤ zujฤ cymi przepisami prawa.
- W przypadku, gdyby w wyniku zmiany paลstwa poลoลผenia towaru, koszty dostarczenia wadliwego towaru do Usลugodawcy byลy wyลผsze, niลผ gdyby towar pozostaล w paลstwie pierwotnego dostarczenia towaru, Klient jest uprawniony do otrzymania zwrotu kosztรณw dostarczenia wadliwego towaru do Usลugodawcy do wysokoลci obliczonej wedลug stawek dostarczenia produktu obowiฤ zujฤ cych na terenie paลstwa pierwotnego dostarczenia towaru.
- W przypadku uznania reklamacji za niezasadnaฬจ, Usลugodawca niezwลocznie odeลle towar Klientowi na jego koszt pod adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.
ยง14. OPINIE O TOWARACH
- Usลugodawca zapewnia Klientom moลผliwoลฤ wystawiania oraz dostฤp do opinii o towarach na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu
- Klient ma moลผliwoลฤ wystawienia opinii o towarach na stronie internetowej Sklepu, uลผywajฤ c formularza opinii przypisanego do danego towaru.
- Klient powinien wystawiaฤ opinie tylko do faktycznie zakupionych lub uลผywanych przez niego towarรณw
- Opinie pochodzฤ zarรณwno od zalogowanych jak i niezalogowanych uลผytkownikรณw. Usลugodawca nie weryfikuje zamieszczonych opinii pod kฤ tem ich pochodzenia od Konsumentรณw, ktรณrzy uลผywali produktu lub go nabyli.
- Opinie sฤ moderowane. Usลugodawca nie dopuszcza publikacji opinii o charakterze bezprawnym, sprzecznych z dobrymi obyczajami lub naruszajฤ cy prawa osรณb trzecich, w tym ich dobra osobiste.
ยง 15. DANE OSOBOWE
Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych zamieszczone sฤ w Polityce Prywatnoลci dostฤpnej w Witrynie.
ยง 16. POSTANOWIENIA KONฬCOWE
- Konsument moลผe skorzystaฤ z pozasฤ dowych sposobรณw rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeล. Zasady dostฤpu do tych procedur dostฤpne sฤ w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzecznikรณw konsumentรณw, organizacji spoลecznych, do ktรณrych zadaล statutowych naleลผy ochrona konsumentรณw, Wojewรณdzkich Inspektoratรณw Inspekcji Handlowej oraz pod nastฤpujฤ cymi adresami internetowymi Urzฤdu Ochrony Konkurencji i Konsumentรณw:
-
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie majaฬจ zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwลaszcza โ ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 poz. 287 z pรณลบn. zm.), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ลwiadczeniu usลug drogaฬจ elektronicznaฬจ (tj. Dz. U. z 2020 r poz. 344 z pรณลบn. zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. โ Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z pรณลบn. zm.), ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarรณw i usลug (tj. U. z 2019 r. poz. 178 z pรณลบn. zm.).
- Ewentualne spory powstaลe miฤdzy Klientem niebฤdฤ cym Konsumentem a Usลugodawcaฬจ rozstrzygane bฤdฤ przez sฤ d miejscowo wลaลciwy dla siedziby Usลugodawcy.
- Niniejszy Regulamin obowiฤ zuje w odniesieniu do zamรณwieล zลoลผonych od dnia 01.01.2023 r.
- Usลugodawca zastrzega sobie prawo do czasowych przerw w funkcjonowaniu Witryny, powyลผsze pozostaje jednak bez wpลywu na realizacjeฬจ potwierdzonych zamรณwieล.
- Klient oลwiadcza, ลผe dane podane przez niego Usลugodawcy, w szczegรณlnoลci dane osobowe oraz firmowe, adres dostawy i korespondencji, sฤ prawdziwe i kompletne. W przypadku zmiany danych Klient zobowiฤ zany jest powiadomiฤ o tym fakcie Usลugodawcฤ, poprzez aktualizacjeฬจ danych na Koncie zaลoลผonym w ramach rejestracji.
- Usลugodawca moลผe dokonaฤ zmiany Regulaminu, z zastrzeลผeniem kolejnych zdaล. Zmiana wchodzi w ลผycie w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia na Witrynie informacji o zmianie Regulaminu oraz powiadomieniu Klientรณw ktรณrzy dokonali rejestracji o jego zmianie za poลrednictwem wiadomoลci wysลanej pocztaฬจ elektronicznaฬจ. Korzystanie zย Konta przez Konsumenta wymaga akceptacji zmienionego Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy zamรณwieล zลoลผonych Usลugodawcy przed jej wejลciem w ลผycie.
- W przypadku sporรณw na gruncie zawartej umowy sprzedaลผy lub umowy ลwiadczenia usลug drogฤ elektronicznฤ , Usลugodawca oraz Klient zobowiฤ zujฤ siฤ dฤ ลผyฤ do rozwiฤ zania sporu wย drodze polubownej.
- Prawem wลaลciwym dla rozstrzygania wszelkich sporรณw zwiฤ zanych z realizacjฤ umรณw sprzedaลผy oraz umรณw o ลwiadczenie usลug drogฤ elektronicznฤ zawieranych pomiฤdzy Usลugodawcฤ a Klientem jest prawo polskie.
REGULAMIN KART PODARUNKOWYCH
1. Wystawcฤ
karty podarunkowej i podmiotem odpowiedzialnym za jego realizacjฤ jest ZOYLIN SPรลKA Z OGRANICZONฤ ODPOWIEDZIALNOลCIฤ wpisana do Rejestru Przedsiฤbiorcรณw przez Sฤ
d Rejonowy Poznaล – Nowe Miasto I Wilda W Poznaniu, IX Wydziaล Gospodarczy Krajowego Rejestru Sฤ
dowego pod numerem KRS0001077250, staลe miejsce wykonywania dziaลalnoลci gospodarczej przy ul. Kossaka 101, 64-920 Piลa, NIP:7642717602, REGON: 527259550
2. Karta podarunkowa to bon w postaci niematerialnej (kod alfanumeryczny), wystawiony na Okaziciela, uprawniajฤ
cy do zakupu produktรณw dostฤpnych w sklepie internetowym www.amumu.pl do wysokoลci wartoลci nominalnej bonu.
3. Waลผnoลฤ karty podarunkowej wynosi 6 miesiฤcy od daty zakupu.
4. Realizacja karty podarunkowej w sklepie internetowym polega na wpisaniu kodu z karty podarunkowej podczas skลadania zamรณwienia.
5. Z karty podarunkowej moลผna skorzystaฤ tylko raz.
6. W przypadku, gdy wartoลฤ produktรณw jest wyลผsza niลผ wartoลฤ karty podarunkowej Okaziciel zobowiฤ
zany jest do zapลaty rรณลผnicy ceny nabywanych produktรณw.
7. Wystawca odmรณwi realizacji karty podarunkowej w razie:
a. wyczerpania ลrodkรณw na karcie podarunkowej, lub braku wystarczajฤ
cej iloลci ลrodkรณw;
b. utraty waลผnoลci karty podarunkowej;
8. Kartฤ podarunkowฤ
nie podlega zwrotowi.
9. Karta podarunkowa nie moลผe sลuลผyฤ do zakupu innej karty podarunkowej.
10. Okaziciel powinien zachowaฤ dane zawarte na karcie podarunkowej w tajemnicy i nie ujawniaฤ ich osobom trzecim.
11. Reklamacje odnoลnie dziaลania karty podarunkowej naleลผy zgลaszaฤ elektronicznie na adres email kontakt@amumu.pl.