Zamówienia z produktami, które mamy na stanie wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych. Zamówienia z produktami „na zamówienie” wysyłamy w ciągu kilku – kilkunastu dni roboczych. Informacja o terminie realizacji znajduje się podczas składania zamówienia.
Przykład: zamówienie złożone i opłacone 10.11.2023r. z terminem realizacji do 10 dni roboczych, będzie wysłane do 24.11.2023r.
Taka informacja widnieje przy konkretnym produkcie i oznacza, że produktu nie mamy na stanie – szyjemy go dopiero po otrzymaniu opłaconego zamówienia. Czas realizacji takiego produktu widnieje podczas składania zamówienia, a także w mailu potwierdzającym zamówienie.
Tak – produkty oznaczone „na zamówienie” podlegają zwrotowi na standardowych warunkach określonych w regulaminie. Wyjątkiem są jedynie produkty, których nie mamy w ofercie i które szyjemy na specjalną prośbę klienta, np. pościel w niestandardowym rozmiarze, zmiana koloru weluru w otulaczu, plakaty, tapety.
Tak. Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. Szczegóły zwrotu dostępne w zakładce Zwroty.
Tak. W przypadku chęci wymiany produktu skontaktuj się z nami mailowo.
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i wysłane. Zamówienie, do którego dodana została przesyłka, nie może być anulowane.
Napisz do nas maila – sprawdzimy, dlaczego Twój kod nie dotarł.
Zdarza się, że poczty zewnętrzne, np. gmail. onet, blokują wiadomości od nas lub dodają je do folderu spam. Jeśli nie otrzymałaś potwierdzenie złożenia zamówienia, napisz do nas maila.
Jak najbardziej. Szczegóły dotyczące dbania o produkty amumu znajdziesz TUTAJ.