fb
Powiadomienie o dostępności Otrzymasz od nas maila, jak tylko produkt będzie ponownie dostępny.
Email Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do innych celów, niż do wysłania wiadomości o dostępności produktu.

ZWROTY

Kupując produkty na stronie www.amumu.pl mają Państwo możliwość zwrotu zamówionych towarów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

[BANER-WZ]
  • Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania.
  • Powinien być kompletny, zawierać wszystkie otrzymane gratisy, bezpiecznie zapakowany na czas transportu.
  • Zestawy wyprawkowe można zwracać w całości – pod warunkiem, że żaden produkt nie został otwarty.
  • Butelki, smoczki, produkty medyczne (termometry, inhalatory, aspiratory art. higieniczne, art. do karmienia) można zwracać tylko wtedy- kiedy nie zostały otwarte.

W przypadku życzenia zwrotu towaru, zwrócimy należność za zamówienie, wraz z kosztami dostarczenia Zamówienia do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego w Zamówieniu przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep. Kosz opłaty za przesyłkę, poniesiony podczas składania zamówienia, jest zwracany, jeśli Klient zwraca zamówienie w całości), z użyciem tej samej metody, jaka wybrana została do opłacenia zamówienia najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu.

Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Produkty, które nie podlegają zwrotom:

  • Tapety,
  • Plakaty,
  • Karty podarunkowe,
  • Naklejki ścienne,
  • Środki czystości,
  • produkty na indywidualne zamówienie klienta (inne, niż dostępne w sklepie, np. zmieniony kolor weluru, inny rozmiar).

REKLAMACJE

Staramy się, aby każdy nasz produkt był profesjonalnie wykonany, pozbawiony wad. Jeśli produkt nie spełni Waszych oczekiwań, macie prawo do reklamacji.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcecie zareklamować, na adres:

  • AMUMU
  • Ul. Kossaka 101
  • 64-920 Piła

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O decyzji poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Szczegółowe informacje odnośnie reklamacji i zwrotów znajdują się w Regulaminie

WAŻNE!

Nie przyjmujemy paczek wysłanych z opcją płatności przy odbiorze oraz do paczkomatów

Mój koszyk
Lista życzeń
Kategorie